بیا تو .com

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ساعت

در رویاهای ما ساعت دوستی است صدیق که دروغ نمی گوید ولی ممکن است اشتباه کند. اگر در خواب دیدید که ساعت همیشگی خویش را به مچ دست بسته اید یا در جیب دارید خواب شما می گوید در کارهایتان دقت عمل نداشته و روی سهل انگاری و اهمال فرصت هائی را …

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: جمعه 4 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تعبیر خواب “آب”

بخش تعبیر خواب پرتال سرگرمی فانی ها افتتاح شد…

تعبیر خواب با موضوع آب

تعبیر خواب آب

تعبیر از: امام جعفر صادق(ع)،منوچهر مطیعی تهرانی،دانیال

 

 

 

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب: آب در خواب آب دیدن در خواب بخش تعبیر خواب تعابیر خواب تعبیر آب تعبیر خواب تعبیر خواب 89 تعبیر خواب آب تعبیر خواب آب دیدن تعبیر خواب امام صادق تعبیر خواب با موضوع تعبیر خواب با موضوع آب تعبیر خواب جدید تعبیر خواب دانیال تعبیر خواب شما تعبیر خواب فانی ها تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی تعبیر خواب موضوعات تعبیر خواب موضوعی خواب آب, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چگونه شخصیتهای خواب خود را تعبیر کنید؟

معمولاً شخصیتهایی که در خواب فرد وجود دارند، به شخص خاص یا زندگی شما مربوط نیستند. تعبیر شخصیت های خواب، می تواند به باز شدن راز ها و رمز هایی که زندگی فرد – اسرار ضمیر ناخودآگاه- را احاطه کرده، کمک کند. شخصیت های رویا می تواند به عنوان جانشینی برای نتیجه خواسته های فرد باشد که عمیقاً کاوش شده است. همچنین می توانند نشانه پردازی استعدادها یا توانایی های غیر قابل انتظار باشند. یک دوست یا معلم می تواند بیانگر پرورش و یا توانایی باشد و فقط همان فردی که خواب را دیده می تواند تعبیر درستی از خوابش داشته باشد.

دستورالعمل:

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تعبیر دیدن ابر در خواب

تعبیر دیدن ابر در خواب 

معبران اسلامي ابر را به علما و دانشمندان تعبير کرده اند و بدست آوردن ابر در خواب تجسمي است از آرزوي آشنايي و نشستن و برخاستن با اهل علم يا يکي از آن طبقه مردم که ذکرشان رفت و يا تحصيل آن چه فاقد آن هستيم و زمان رسيدن به آن نيز سپري شده است. اگر بيننده خواب ببيند که تکه اي از ابر را گرفت و خورد يا در سينه و لباس خويش پنهان کرد، يا از فهم و دانش بهره مند مي شود و يا مالي بدست مي آورد که بزرگي سبب تحصيل آن مي شود. از دانيال نبي نقل است که ديدن ابر در خواب به شش گونه امکان پذير است.

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:تعبیر خواب , ابر , , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تعبیر کابوس ها و رویاهای نامطلوب

تعبیر کابوس ها و رویاهای نامطلوب  

هر کسی خواب و رویا میبیند و گاهی هم این ها شبیه کابوس هستند چه پس از خواب به یاد بیاوریم و چه به یاد نیاوریم.

محققین دریافته اند که اکثر کابوسها و خوابهایی که افراد میبینند شبیه هم بوده و تعابیر مشترک دارند.

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:تعبیر , خواب , رویا , کابوس , , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گریه در خواب

تعبیر گریه در خواب 

گريه در خواب دو نوع است و خارج از اين دو نوع به ندرت اتفاق مي افتد خواب گريه ببينيم. يک وقت هست که در خواب گريه مي کنيم و اين گريه فيزيکي است. چنان هق هق مي گرئيم يا خودمان به سبب شدت گريستن بيدار مي شويم يا اطرافيان ما را بيدار مي کنند و مي گويند در خواب گريه مي کردي.

 دانشمندان و روانکاوان دريافته اند که اين گريه يک تحريک شديد عصبي است و از نظر علم تعبيرخواب به هيچ وجه تعبير ندارد. تحريکات عصبي گاه موجب خنده مي شود و گاه سبب گريه و اين هر دو حالت چنان واکنشي ايجاد مي کند که اگر کسي در کنار ما بيدار باشد مي فهمد يا مي بيند که در خواب ما مي خنديم يا گريه مي کنيم. اما گريه ديگري هست که رواني و روحي و صرفا روياست.

 يعني در خواب خودمان را مي بينيم که گريه مي کنيم يا ديگري اشک مي ريزد. اين نوع گريستن در خواب تعبير دارد. گريستن در خواب شادي و خرمي و فرح و انبساط است . چنانچه در خواب ببينيم گريه مي کنيم در روزهاي آينده خوشحال مي شويم و حادثه اي خوب براي ما اتفاق مي افتد.

اگر در خواب ببينيم که ديگري گريه ميکندخبري خوش به ما مي رسد ولي اگر در روياي خويش ببينيم که کسي مي خندد و بعد از خنده بلافاصله گريه ميکندو بعد به قهقهه مي خندد خوب نسيت.نه براي آن کسي که مي خندد و گريه مي کند و نه براي ما که بيننده خواب هستيم. اگر در خواب ببينيم کسي که مرده است گريه مي کندخوب است و جاي نگراني نيست.


تبلیغات پیامکی
نويسنده: فروزان تاريخ: پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب: تعبیرخواب , گریه , , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to giyahanedarooyi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com